02


Ratelare necessa
                 video off-line


" Aruinn-a famigge! a scancasciata!"
" Ou lì, della tendina rosa, parlan con voì eh...!

A scellerata! Che lasciè perde mae maio ch' o l' à quattro figgeu da mantegnì...a gh'a mandou o bigetto profumato " Ti atendo dalla miagetta alla solita ora" E no se porrià scin che scampo mie! A minorenne da ricovero!
 A conca vegia! ( 'sta povia donna a l' ha quattro figgeu..) che lasciè perde mae maio, a maliarda, a 'ncantatrice da fatturin notturni, a ricuperooo! E sciortighe a mezo d'in to nìo...a ciossa! O perduta di Singapore! " Basta, è ora di finirla!"
L' atro! E chi l' ha cercato lei? S' intrighi nei suoi affari, toro della Pampa! t'ou chi le ch'o sua! Non puole dormire dai debiti? A fastidio!
 A marionetta a riposo! scia se ne vadd' a cuccio, stanbecco! A seconda mostra dell' autoveicolo usato!
" E ch'a finì fonografo a valixe!""ohee ha ha!" Ratellare necessa, vivere non necessa! "daeghia là, che ratellae senpre!"
 E l'é oua che l' incomenso! Stasseia a lé a seiann-a! A l'é 'na serata d' aprile, mentre se sentono parole e musica! a guagliuna! O ciociara! A madmuasel! O miss! A senora! O scandalo! De che razza sei? Za dev' esci figgia de 'na compagnia da sbarco! A faccia da carosezzo! E vegnighe d' ou barcon, vegnighe! A "infelice tu credevi!" Che lascè perde mae majuuuuuuuuuuu!
Quarcosa a s'é ghe dito apreu!