04

A pesciaea
                 video off-line




Frizeivela, metteighe o limon e infiaevela in te l' arbanella! Donne è qui il tesoro del Mediterraneooo! Scignoa, scià s' acatte doe boghe belle vive, scià e porta in casa, scià l' atappa o lavello, scià lascia o bronzin averto, ghe crescian comme i bibin e se gh' alaga a cuxinn-a! Bello zueno, m' ei faeto innamoà due tregge no vedei che ve ciamman, ve sciaccan de l' euggio e ve dixan : " prendeteci siamo vostre e cacciaene in t'a poela?" Ma amiae che razza genteeee! A l'é 'na razza de quelle razze che no se sà de che razza a segge! Scignoro, scià se pigge 'na fetta de bronco, che a polmonite a ghe vegne quande ghe diggo o prexo! Donne è qui l' Aquariun! Ma amiae che roba genteee! E faevela 'na bella buridda coscì ve mangiae do trè rèsche! A l'é chi a roba vivaaaa! Scignoa, scià vegne zu 'n t' a scà co-o tondo, cuscì scià se rompe o collo e nu ne parlemmo ciù! O l'é chi l' argento do mà! Scignoa? Scià se pigge questo porpo, o l'é marca Pirelli, ogni ganba ghe da giascià pe un meize!


  Friggetevela, metteteci il limone e infilatevela nell' arbanella! Donne è qui il tesoro del Mediterraneo! Signora, si compri due bughe belle vive,
le porta in casa, tappa il lavandino, lascia il rubinetto aperto,che le crescono come se fossero tacchini e le si allaga la cucina! Bel giovanotto, mi avete fatto innamorare due triglie, non vedete che vi chiamano, vi fanno l' occhiolino e vi dicono " prendeteci, siamo vostre e buttateci nella padella?" Ma guardate che razza gente! E' una razza di quelle razze che non si sa di quale razza sia!
Signore, si prenda una fetta di bronco, che la polmonite le viene quando le dico il prezzo! Donne è qui L' Aquarium! Ma guardate che roba genteeee! e fatevela una bella buridda, così vi mangiate due o tre lische! E' qui la roba vivaaaa! Signora, venga giù dalla scala con il piatto così si rompe il collo e non ne parliamo più! E' qui l' argento del mare! Signora? Si prenda questo polpo, è di marca Pirelli
ogni gamba c'è da masticare per un mese! 
Donne son chi e anciue vive! Donne me scappan tutte! Donne tegnìle! Donne aguantaele! V' ou chi l' arzillo do ma, ma amiaeghe l' euggio, sentite il profumo! Scignoa, scià sente che oudù? E' qui l'acqua di colonnia! Scignoa, scià se ne infie mezo chillo in t'a borsetta, scià e porta a casa ghe profumman l' anbiente! Donne assazae l' anghillaaaaa!


Donne sono qui le acciughe vive, donne mi scappano tutte, donne tenetele, donne aguantatele!
Eccolo qui l' arzillo del mare, ma guardategli l' occhio! Sentite il profumo! Signora, lo sente che odore? E' qui l' acqua di Colonia! Signora, se ne infili mezzo chilo nella borsetta, le porta a casa che le profumano l' ambiente!
Donne assaggiate l' anguillaaaaa!
Donne daeghe do tonno a-i vostri ommiiiii! "Signora, mi date un etto di calamari?" Mez'oa che sbraggio a m'é çerca i calamari! C'ho delle penne stilograffiche! Scià se leve d' in ti pé, seppia! Donne è qui la pennicilina dello stomacoooooo! Donne dategli del tonno ai vostri uomini! Signora? Mi date un etto di calamari? Mezz'ora che urlo, mi cerca i calamari...Ho delle penne stilografiche! Si levi dai piedi, seppia!
Donne è qui la pennicillina dello stomacooo!,